Saturday, March 12, 2016

Graham Investment Partner & Jack Ma -Tom Cruise & Clinton

7:30am....kids all get ready to Church Camp....total 8 kids fetched by YT Hilux......

Light breakfast at home.....search for Education fair information from paper....saw Graham Investment Partner (GIP) Seminar at Sri Hartamss....changed plan.....used kerinchi link (toll $2.50 increased)...

Graham Investment Partner
- The Best Kept Investment Secret, 9am registration & breakfast, 10-1pm seminar..

Plaza Damas 3 site seeing......& lunch at

Amway HQ to order YongNS stuff.....but not bring JQ card & some return item like Protein....

Used MidValley way....plan to the Edu fair but better check properly than only go....

NH84 Whatapp...YearEnd trip at Melaka 26-28/12/16....34 confirm & 16 kiv.....chs name not inside because mc sent request few day ago ...chs did not replied.....

Called OUG about N70 battery price Yokohama-$320, Leko-$280.....still SP cheaper only $230...

SP Battery shop - existing model is 55 better than N70....more plate in there the battery cost now is $280...now N70 is $240 with trade-in best price was $235 with tradin...(Try self charge experience)..

Dinner....fried meehoon/rice...tp by SLL....

Propwall updating...

TV8-The Partners Season 2....

Shwe Chinese Action Movies 2016


Published on Feb 24, 2016
SHWE MUSIC AND ENTERTAINMENT


Jack Ma -Tom Cruise & Clinton

Tom Cruise dialogue with richest chinese Jack Ma 马云对话汤姆·克鲁斯:团队、激情、创新




Published on Sep 8, 2015
由阿里影业集团参与投资的《碟中谍5》在上海举行首映礼,阿里巴巴集团董事局主席马云­与电影主演汤姆·克鲁斯进行了一场主题对话。
  马云:如果工作不是有趣的,那活在这个世界意义何在?
  我想对此发表一下我的见解。人们问我:“为什么你这么忙?还有时间看电影?”。我确实­很忙,但我也确实看了很多电影。我鼓励人们,如果你想知道当下和未来的趋势,你就需要­看电影。想要与当下的年轻人保持与时俱进,就看看电影。我看了《碟中谍4》,那好像是­在2011年拍的,对吧?而电影里的面部识别技术我们在今年刚刚发布了这样的技术。
  阿汤哥:看电影也能给人带来梦想,有梦想并有创造力是很重要的事情,要成为自己生命中­最坚强的。我觉得看电影也能够让人放飞梦想并将其利用来创造。你必须要能够有自己的梦­想并创造自己的生活。
  马云:活人与死人的最大区别就是活着的人有梦想。
  主持人:在电影《碟中谍5》中,你既是制片人,又是主演,又是特技演员。请问你是如何­平衡这一切的呢?
  阿汤哥:团队协作。我和我欣赏的人一起工作,比如克里斯托夫,还有亲密的朋友们和有才­华的人们一起工作,遇见了很棒的人。我遇见了很多比我聪明的人,很有才华的人,比如说­弗格森。这就是我们所做的。我每周七天都在工作,事实上我现在正在南美拍片子,我是在­周末的时间里飞到中国来到这里的,这样是我与派拉蒙、和梅根合作时的工作方式。每个人­都是团队的一份子,很幸运有这么多有才华的人在完成他们的工作,并共同协作。也许电影­通常是两个小时左右,但在成型之前我们每周要工作七天来完成。我承认我还挺乐于其中的­,我必须承认我真的很喜欢有压力的感觉,我的朋友们都知道



President Clinton speaks with Elizabeth Holmes and Jack Ma (2015 CGI Annual Meeting)


Published on Sep 30, 2015
A special conversation on “The Future of Equality and Opportunity" with with President Clinton and Founder and CEO of Theranos Elizabeth Holmes and Executive Chairman of the Alibaba Group Jack Ma, during the Closing Plenary Session of the 2015 Clinton Global Initiative (CGI) Annual Meeting


No comments:

Post a Comment